Magyar nyelvű Windows 8 fejlesztési szakkönyv

Jó, hát na, kicsit le vagyok maradva talán… 🙂

Más szóval:
Tök jó Windows8-at programozni - épp most jelent meg erről egy magyar nyelvű szakkönyv!

Amíg a másikkal voltam elfoglalva, kijött ez is, én meg nem emlékeztem meg róla, hogy elkövettem néhány fejezetet ebben is. Úgyhogy most, mintegy helyőrzőként iderakom ezt a bejegyzést, hátha valaki nem olvas devportalt és nem jár a rendezvényeinkre. 🙂

A Windows 8 fejlesztés lépésről lépésre c. könyvet szokás szerint a Jedlik Oktatási Stúdió adta ki. Szintén szokás szerint a pdf változat ingyenesen elérhető a devportalon, illetve a papírváltozat mindenféle könyvesboltokban, valamint a kiadó weboldalán.

Jó olvasgatást/progolgatást!

~ Szerző: Fülöp Dávid - 2012. december 1..

Vélemény, hozzászólás?

 
