Windows Phone 7 fejlesztési szakkönyv

Négy hónapja, hogy hanyagolom a blogot, úgyhogy ennek most vége! Legalábbis, ha időm engedi. Felgyűlt már jónéhány téma, amiről kanyarítanék néhány sort – sajnos a sorkanyarítás időbe kerül. Az idő meg pénz. Nem folytatom, ismeritek a dörgést. 🙂

Így (újra)indításként nem is tudok sokat írni. Már csak azért sem, mert az elmúlt hónapokban többek között éppen ezt tettem. 🙂 (Figyelem, shameless plug jön…)

Idén – egészen pontosan körülbelül egy hete – végre megjelent az első magyar nyelvű Windows Phone 7.5-fejlesztést bemutató szakkönyv, a Windows Phone fejlesztés lépésről lépésre. Mivel utálom magam reklámozni, inkább azt mondom, hogy két fejezete bűnrossz, de a többi nagyon jó. 🙂

Akinek hozzám hasonlóan kell, hogy papíron olvashasson, itt rendelheti meg a könyvet; de egyébként innen letölthető ebook formában is. Csak, hogy tisztázzuk, nekem már egy fillért se jövedelmez, ha megveszitek a papír alapút, úgyhogy nem a zsebem próbálom kitömetni. 😛 Ettől függetlenül ajánlom; én szeretem, ha valami megvan ágylábhossz-szórást csökkentő formában is. 🙂

Jaigen, köszönhetően mindenféle szerzői jogoknak (mpfha!) a könyvbe sajnos nem kerülhetett bele, ahogy Edward Cullent alázom, meg lelövöm Kenny McCormickot… és a magnetométerrel se Magnetot keresem. 😦 Nincs igazság!

Mivel a könyvbe nem került be köszönetnyilvánítás, itt köszönném meg…

– Petró Emilnek, hogy segített a tesztelésben, valamint kitartóan mondogatta msn-en, hogy “Focus!”, amikor már sokadszor írtam át egy példaalkalmazást, mert rájöttem, hogy egy dolog, amiről 10 oldallal később kell írnom, nem illeszkedne bele;

– Kiss Balázsnak, aki még a matek szigorlat nehezebbik oldalán áll (az az az oldal, amikor még nincs meg), így tisztában van a trigonometriával – nekem meg papírom van róla, hogy elfelejthetem. 😀 (Szórom a hamut a fejemre…)

– Végül pedig az MsHunak, hogy aljas módon könyvet íratott velem, és ezzel megvédett titeket attól, hogy blogoljak.

De ennek most vége… 😈

~ Szerző: Fülöp Dávid - 2012. január 23..

Egy hozzászólás to “Windows Phone 7 fejlesztési szakkönyv”

  1. Nagyon jó könyv, grat hozzá 🙂

Vélemény, hozzászólás?

 
